суббота, 12 января 2019 г.

Модуль 9, 10, 11

Ура! Сьогодні останній день тренінгу. Було важко, але весело.Ознайомилася з цікавою методикою 3-2-1.  Дякую нашим тренерам п. Ніні та п. Ганні за теплу та невимушену атмосферу. Було іноді лячно, але комфортно. Трохи не буде вистачати "подивіться на мою брошку",або "подивіться в мої очі"... Інформації ДУЖЕ багато, Дуже багато незнайомого матеріалу. Але я думаю , що спілкування не закінчено. 

1 комментарий:

  1. . План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    1. Вдалі моменти: Питання теми можуть бути виміряні і оцінені. Пояснено всі необхідні кроки та діяльність для кожного етапу проекту. Сподобалися диференційовані завдання для обдарованих учнів.
    2. Ідеї для покращення: на мою думку варто було б ще зінтегрувати і образотворче мистецтво. Учні краще засвоїли б матеріал і відобразили б результати своїх досліджень у доступний для 1 класу вид діяльності.
    3. ІІ. Приклад учнівської роботи
    1. Вдалі моменти: діти наочно бачать результати росту рослини на фото і діаграмі.
    2. Ідеї для покращення: я б радила збільшити шрифт тексту, так як це учні 1 кл. Також важливо помістити для порівняння фото цибулі із пожовклими листками. Текст на 2 слайді я б замінила на одне речення: «Як світло впливає на розвиток рослини?»
    4. ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    1. Вдалі моменти: різні форми самооцінювання є дуже важливі і допомагають учням контролювати і покращити виконану роботу.
    2. Ідеї для покращення: у формі оцінювання співробітництва додати колонку коефіціента для оцінювання.
    5. ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
    1. Вдалі моменти: для учнів початкових класів найбільш вдалою для фасилітації є презентація, яка наочно дозволяє дітям краще зрозуміти навчальний матеріал, допомагає виявити попередні знання, порівнювати умови росту рослини, вчить передбачати наслідки впливу сонця на рослину. Вдале тематичне запитання сприяє виникненню цікавості та спонукає до дослідження учнів.
    2. Ідеї для покращення: Я б радила замінити незрозуміле дітям слово оптимальні на найкращі. Варто ще у висновках підкреслити причинно-наслідкові зв’язки між живою і неживою природою.
    6. V. Інші складові Портфоліо (документи)
    1. Вдалі моменти: всі необхідні складові портфоліо можуть бути використані для розробки наступних проектів.
    2. Ідеї для покращення: мені не зовсім зрозуміла діаграма, яка відображає оптимальні умови для проростання цибулі.
    7. VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    1. Вдалі моменти: методика викладання заснована на врахуванні стандартів і навчальних цілей, відповідає розвитку навичок 21 ст. і потребам 1 класу. Розрахована на оцінювання і розвиток навичок учнів впродовж вивчення всієї теми.
    2. Ідеї для покращення: пов’язати тему з практичним спрямуванням, де саме вони можуть використати набуті знання під час проекту.
    8. Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела).
    9. VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
    Діти отримають ґрунтовні знання з важливої ключової теми і здобудуть навички розвивати мислення. А ми – розробляти проект і працювати з дітьми за певною темою. Бажаю натхнення і творчої наснаги!
    ---------------------------------------------------
    ОПОНЕНТ: (прізвище, ім'я) _Бобровнік Галина ______________

    ОтветитьУдалить