Я сьогодні поставила перед собою такі цілі :хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.:• Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті. • Я хочу навчитися оцінювати учнівські проекти.
Коли працювала над вправами виникали запитання, пов’язані з виконанням деяких операцій на комп’ютері. Зрозуміла , що потрібно підвищувати свій рівень володіння комп'ютером.Навчилася відрізняти навчальне дослідження від наукового. Більш зрозумілими стали етапи навчального дослідження.На тренінгу приємна та невимушена атмосфера.
Коли працювала над вправами виникали запитання, пов’язані з виконанням деяких операцій на комп’ютері. Зрозуміла , що потрібно підвищувати свій рівень володіння комп'ютером.Навчилася відрізняти навчальне дослідження від наукового. Більш зрозумілими стали етапи навчального дослідження.На тренінгу приємна та невимушена атмосфера.
Вітаю, п. Лесю! Вам вдалося сформулювати реальні досяжні цілі навчання на тренінгу - "навчитися оцінювати учнівські проекти" та "допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання". А от перша Ваша ціль не відповідає трьом головним критеріям - досяжність, вимірюваність, конкретність, її варто було б сформулювати по-іншому, чи не так?
ОтветитьУдалитьГадаю, що під час навчання, окрім технічних проблем, було й те, що Вас здивувало, примусило замислитися, поставити під сумнів, викликало запитання...
Спробуйте наступного разу писати й про це.
Вірю, у вас вийде!