среда, 9 января 2019 г.

Модуль 1,2,3

Я сьогодні поставила перед собою такі цілі :хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.:• Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті. • Я хочу навчитися оцінювати учнівські проекти.
Коли працювала  над вправами виникали запитання, пов’язані з виконанням деяких операцій на комп’ютері. Зрозуміла , що потрібно підвищувати свій рівень володіння комп'ютером.Навчилася відрізняти навчальне дослідження від наукового. Більш зрозумілими стали етапи навчального дослідження.На тренінгу приємна та невимушена атмосфера.

1 комментарий:

  1. Вітаю, п. Лесю! Вам вдалося сформулювати реальні досяжні цілі навчання на тренінгу - "навчитися оцінювати учнівські проекти" та "допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання". А от перша Ваша ціль не відповідає трьом головним критеріям - досяжність, вимірюваність, конкретність, її варто було б сформулювати по-іншому, чи не так?
    Гадаю, що під час навчання, окрім технічних проблем, було й те, що Вас здивувало, примусило замислитися, поставити під сумнів, викликало запитання...
    Спробуйте наступного разу писати й про це.
    Вірю, у вас вийде!

    ОтветитьУдалить